Gràcia Participa engegà el passat divendres 9 de maig una nova campanya que apel·la a la solidaritat veïnal per garantir la continuïtat dels seus projectes: Rebost Solidari, El Replà i els Punts de suport.

Amb la campanya, l’entitat vol superar l’economia de fragilitat i supervivència permanentment dels darrers anys, fruit de la reducció de les donacions del Banc d’Aliments (un 40% menys per la desaparició del programa de la U.E.) i la baixada d’ingressos. Els calen donacions recurrents i estables per garantir la continuïtat del projecte.

Cal recordar que Gràcia Participa és una associació integrada exclusivament per voluntariat. Més de 160 persones mogudes per la voluntat de contribuir a reduir al vulnerabilitat social i el risc d’exclusió al barri, conseqüències del procés de gentrificació que pateix el districte.

L’acte d’inauguració tingué lloc al Mercat de l’Abaceria que ha estat donant suport a l’entitat des de l’inici del seu projecte. El mercat fa donacions setmanals, té una parada on es poden portar productes per ser entregats al Rebost Solidari i alhora compta amb la parada de llibres solidaris. 

La campanya busca la col·laboració dels establiments i comerços que es beneficien de la vitalitat econòmica, comercial i d’oci del barri de Gràcia per sumar així moltes petites aportacions periòdiques. Aportacions que tenen beneficis fiscals importants donat l’estatus d’Entitat d’utilitat pública de Gràcia Participa. Així, amb un donatiu de 250€ anuals, 100€ poden ser desgravats com a empresa o fins a 200€ com a particular*. 

*Tots els detalls al següent díptic informatiu 👇
VISUALITZA EL DÍPTIC DE LA CAMPANYA

Per qualsevol dubte pots contactar-los directament enviant un correu a: info@graciaparticipa.cat